در ژوئن سال 20 ، اینستاگرام IGTV را اعلام کرد ، یک بستر جدید برای به اشتراک گذاری محتوای ویدیویی عمودی با فرم طولانی. امروز ، IGTV علاوه بر عمودی ، از فیلم های افقی نیز پشتیبانی می کند. و هنوز هم خانه محتوای ویدیویی با فرم طولانی در شبکه اجتماعی محبوب عکس و اشتراک ویدیو است.

 

IGTV در اینستاگرام چگونه کار می کند؟

این که آیا می خواهید با فیلم IGTV شروع به کار کنید یا فقط می خواهید درباره پلت فرم بیشتر بدانید ، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم. در این مقاله ، ما به جزئیات IGTV خواهیم پرداخت. مستقیماً را بخوانید یا روی پیوند موجود در فهرست مطالب کلیک کنید تا به بخش خاصی بروید.

IGTV چیست؟

IGTV یک برنامه مستقل است و از ویژگی های موجود در برنامه Instagram است که امکان بارگذاری و پخش فیلم های طولانی تر در اینستاگرام را فراهم می کند. IGTV قرار است در یک دستگاه تلفن همراه مشاهده شود. به همین دلیل ، همانطور که در مقدمه این راهنما ذکر کردیم ، در ابتدا فقط برای به اشتراک گذاری ویدیوهای عمودی ساخته شده است. با این حال ، در ماه مه 2019 ، اینستاگرام IGTV را باز کرد تا از فیلم های منظره نیز پشتیبانی کند.

 

مزایای IGTV

مزایای IGTV نسبت به فید اینستاگرام و Instagram Stories چیست؟ بارزترین مورد این است که می توانید فیلم های طولانی تری به اشتراک بگذارید. همانطور که احتمالاً می دانید ، در فید اینستاگرام به ویدیوهای 1 دقیقه ای محدود هستید و هر IG Story محدودیت 15 ثانیه ای دارد. اما چند مزیت دیگر IGTV نیز وجود دارد.

behind-the-scenes

بدون تبلیغات

در حال حاضر ، هیچ تبلیغی در محتوای IGTV ، چه در برنامه IGTV یا قبل ، در حین پخش و یا بعد از پخش فیلم ، نشان داده نشده است.

 

INSTAGRAM در حال فشار دادن IGTV به خوراک است

اینستاگرام اخیراً شروع به فشار دادن IGTV در فید اینستاگرام نیز کرده است. با پیمایش در میان ، ممکن است متوجه شده باشید که کلیپ های IGTV در خبرمایه وجود دارد که در آن فراخوانی برای اقدام وجود دارد تا بتوانید برای دیدن اطلاعات بیشتر از آن استفاده کنید.

 

داستان پردازی عمیق تر

در وب سایت کسب و کار اینستاگرام ، اینستاگرام به دنبال داستان پردازی عمیق تر از طریق IGTV است. "همانطور که سایر ابعاد تجاری خود را به نمایش می گذارید بدون اینکه به یک نوع محتوا ، طول یا قالب محدود شوید ، ارتباط قوی تری با مشتریان بالقوه برقرار کنید."

 

اولین موبایل

اینستاگرام همچنین اولین موبایل IGTV را تبلیغ می کند. آنها می گویند ، این "برای نحوه استفاده واقعی از تلفن شما ساخته شده است: عمودی و تمام صفحه".

 

چگونه یک فیلم IGTV بسازیم

برای شروع با IGTV آماده هستید؟ در این بخش ، ما به شما نحوه ساخت یک فیلم IGTV را نشان خواهیم داد. قبل از شروع ، حتماً قسمت مربوط به طول و مشخصات ویدیوی IGTV را بررسی کنید تا مطمئن شوید که ویدیویی را ایجاد می کنید که می توانید بارگذاری و به اشتراک بگذارید. طول ویدئوها باید حداقل 15 ثانیه باشد و بسته به حساب شما ممکن است در هر مکان حداکثر 60 دقیقه باشد. اکثر حساب هایی که مشاهده کرده ایم برای فیلم ها حداکثر 15 دقیقه طول دارند.

راهنمای کامل تبلیغات استوری اینستاگرام

چگونه یک ویدیوی عمودی برای IGTV تهیه کنیم

ما با نحوه ساخت یک ویدیوی عمودی شروع خواهیم کرد ، زیرا عمودی تنها فرمت پشتیبانی شده توسط IGTV بود.

 

Animoto ایجاد یک فیلم عمودی برای IGTV را با استفاده از یکی از الگوهای ما آسان می کند. در مورد نحوه ساخت فیلم های عمودی با استفاده از Animoto در پست ما بیشتر بیاموزید.

 

اگر آیفون 6s یا بالاتر دارید ، برای ایجاد IG Stories به برنامه iOS ما مراجعه کنید. برنامه Animoto: Social Video Editor برای آسان ساختن داستانهایی که برجسته هستند ، طراحی شده است.

 

برنامه Animoto: Social Video Editor برای ایجاد فیلم برای Instagram Stories طراحی شده است. با این حال ، محدودیتی در طول فیلم هایی که ایجاد می کنید وجود ندارد. بنابراین سعی کنید ویدیویی طولانی تر از 15 ثانیه ایجاد کنید تا با IGTV خود به اشتراک بگذارید.

چگونه یک فیلم منظره برای IGTV بسازیم

Animoto همچنین دارای یک سازنده فیلم تحت وب است که ایجاد فیلم های مربع و منظره را آسان می کند. ویدیوهای منظره اکنون به طور طبیعی در IGTV پخش می شوند. با این حال ، فیلم های مربعی بریده می شوند. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه برش یک فیلم مربع شکل برای پخش در IGTV ، به بخش بعدی مراجعه کنید.

 

سازنده فیلم آنلاین ما برای ایجاد آسان فیلم های بازاریابی طراحی شده است. این شامل قالب هایی برای شروع کار آسان ، کتابخانه ای از عکس های سهام و کلیپ های ویدیویی از گتی ایماژ و موسیقی مجاز است. در اینجا می توانید درباره ویژگی ها بیشتر بدانید ، و ما برخی از الگوهای منظره را در بخش ایده های ویدیویی IGTV این پست به نمایش می گذاریم.

 

چگونه می توان ویدئو را برای IGTV برداشت کرد

اگر ویدیویی عمودی یا افقی ندارید و می خواهید آن را برای IGTV برش دهید ، می توانید از برنامه Animoto iOS یا سازنده ویدیوی ما در وب برای برش فیلم خود استفاده کنید. به سادگی فایل اصلی را بارگذاری کرده و بسته به محصولی که استفاده می کنید ، آن را در دستگاه پخش عمودی یا افقی قرار دهید. در اینجا شکل ویدئوی مربع شکل هم در قالب عمودی از برنامه تلفن همراه و هم از حالت افقی از برنامه وب به نظر می رسد.

نحوه استفاده از مدیر تبلیغات Facebook برای اجرای تبلیغات هدفمند

نحوه ارسال فیلم به IGTV

اکنون که شما ایجاد شده است ، وقت آن است که ویدیوی خود را در Instagram بارگذاری کنید. از طریق برنامه Instagram یا برنامه اختصاصی IGTV می توانید یک ویدیو را با IGTV به اشتراک بگذارید. تجربه بارگذاری در هر دو سیستم عامل مشابه است.

 

اگر در برنامه اینستاگرام باشید ، با رفتن به کاوش و ضربه زدن روی کانال IGTV در گوشه بالا سمت چپ ، IGTV را وارد خواهید کرد.

 

مرحله 1: فیلم خود را بارگذاری کنید

روی علامت + در برنامه IGTV یا در بخش IGTV برنامه Instagram کلیک کنید. با این کار می توانید ویدیویی را از دستگاه خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که هر ویدیویی که باشد طول مناسب خاکستری نخواهد شد و شما قادر به انتخاب آن نخواهید بود.

 

مرحله 2: عنوان و شرح را اضافه کنید

در مرحله بعد ، یک عنوان و توضیح در مورد ویدیوی خود اضافه کنید. این عنوان پس از ارسال در بالای ویدیوی IGTV شما نشان داده می شود. با ضربه زدن روی عنوان ، توضیحات نمایان می شوند.

aspect-ratios-igtv

مرحله 3: تنظیمات دیگر اشتراک گذاری را تنظیم کنید

آیا دوست دارید ویدئوی شما در Feed Instagram شما نیز نمایش داده شود؟ ضامن "ارسال پیش نمایش" را روشن کنید و اولین دقیقه ویدیوی شما در پیوند به ویدیوی کامل در IGTV در نمایه شما و در خبرمایه نشان داده می شود. توجه داشته باشید که این گزینه فقط برای فیلم های بیشتر از یک دقیقه در دسترس است.

 

برای به اشتراک گذاشتن فیلم خود در صفحه فیس بوک می توانید در "Make Visible on Facebook" تغییر وضعیت دهید. فیلم های عمودی در فید فیس بوک در یک پخش کننده مربع نمایش داده می شوند.

 

مرحله 4: برای ارسال ضربه بزنید

وقتی کارتان تمام شد ، روی «ارسال» ضربه بزنید و کارتان تمام شد! بینندگان می توانند ویدیوهای IGTV شما را پسندیده ، نظر دهند یا به اشتراک بگذارند.

 

طول و مشخصات فیلم IGTV

ما قبلاً به طور خلاصه در مورد طول و قالب ویدئو صحبت کرده ایم ، اما در این بخش به تمام مشخصات خواهیم پرداخت.

پشت صحنه نکات و الگوهای ویدیویی تبلیغاتی

قالب ویدیویی IGTV

قالب فایل MP4

عمودی (9:16) یا منظره (16: 9)

با قطع بخشی از فیلم ، فیلم های مربعی به دستگاه پخش عمودی یا افقی بریده می شوند.

حداکثر اندازه 650 مگابایت برای فیلم ها 10 دقیقه یا کمتر

حداکثر اندازه 3.6 مگابایت برای فیلم ها تا 1 ساعت

حداقل نرخ فریم 30 فریم در ثانیه

حداقل رزولوشن 720 پیکسل

طول ویدئو IGTV

حداقل طول 15 ثانیه

حداکثر طول ممکن است تا 60 دقیقه متفاوت باشد. اکثر حسابهایی که مشاهده کرده ایم دارای محدودیت 15 دقیقه ای هستند. برای بررسی ، روی بارگیری ویدیویی در کمتر از 15 ثانیه ضربه بزنید. پیام خطا باید به شما بگوید حداکثر طول فیلم شما چقدر است.

پوشش عکس

به جای انتخاب قاب از ویدیوی خود ، یک عکس روی جلد بارگذاری می شود؟ اندازه پیشنهادی 420 پیکسل در 654 پیکسل است (1: 1.55).

ایده های ویدیویی IGTV

به دنبال ایده هایی برای فیلم ها برای به اشتراک گذاشتن در IGTV هستید؟ بهترین ایده های ویدیویی IGTV ویدیوهایی هستند که همچنان به صورت همیشه سبز ارزش ارائه می دهند. در اینجا چند ایده برای شروع وجود دارد.

 

هر یک از این نمونه های ویدیویی یک الگو است. الگوهای ویدئویی منظره در وب در animoto.com و الگوهای منظره در برنامه iOS ما ، Animoto: Social Video Editor در دسترس هستند.

 

به پشت صحنه بروید

مشتریان خود را در پشت صحنه ببرید تا فضای کاری یا نحوه تولید یک محصول را به نمایش بگذارند. الگوی پشت صحنه در برنامه iOS ما نمونه ای از این موضوع را نشان می دهد که چگونه یک تجارت می تواند مأموریت خود را از طریق ویدئو به نمایش بگذارد. می توانید عکس ها ، کلیپ های ویدیویی و متن را به روز کنید تا یک ویدیوی پشت صحنه برای کسب و کار خود ایجاد کنید.

 

تجربیات خود را به نمایش بگذارید

یک فیلم آموزشی ایجاد کنید که چیزهای مفیدی به پیروان شما بیاموزد. در این مثال ، الگوی متخصص ما چگونه می توانیم ، یک متخصص جراحی متخصص برای زنده ماندن در یک کار رومیزی حدود سه نوبت را به مخاطبان خود یاد می دهد.

الهام خود را به اشتراک بگذارید

همچنین می توانید از IGTV به عنوان مکانی برای به اشتراک گذاشتن فیلم در مورد آنچه که شما را الهام می دهد استفاده کنید. چه چیزی شما را به عنوان صاحب مشاغل الهام می دهد؟ چه چیزی الهام بخش محصول جدید یا مجموعه جدید بود؟ برای ایده گرفتن از الگوی هیجان انگیز هیئت مدیره در برنامه iOS ما را ببینید.

نکات و ایده های کامپایل

ویدیویی را با نکاتی در رابطه با محصول یا صنعت خود به اشتراک بگذارید. برای الهام بخش بودن ، از الگوی چشم انداز Fashion Lookbook How To الگو استفاده کنید. به راحتی می توانید این الگو را با راهنمایی های خود شخصی سازی کرده و برای افزودن عکس ها و کلیپ های ویدیویی خود بکشید و رها کنید.

در اینجا چند ایده دیگر برای فیلم هایی که می توانید برای کانال IGTV خود ایجاد کنید وجود دارد:

 

س FAالات متداول: پاسخ س questionsالات رایج در مورد مشاغل ، محصولات یا خدمات خود را به اشتراک بگذارید.

دموی محصول: محصولی را از زوایای مختلف یا جزئیات نحوه استفاده از آن به نمایش بگذارید.

داستان های مشتری: داستان موفقیت مشتری را با تجارت خود به اشتراک بگذارید.

سری هفتگی: برای تازه نگه داشتن محتوای کانال IGTV خود یک سریال معمولی را امتحان کنید.

نکات ویدئویی IGTV

در این بخش ، ما به چند نکته ، ویژه ایجاد فیلم برای IGTV ، خواهیم پرداخت. IGTV یک پلتفرم جدید است ، بنابراین به طور مداوم در حال پیشرفت است و هنوز فضای زیادی برای آزمایش وجود دارد. گفته شد ، در اینجا چند بهترین روش برای یادآوری وجود دارد.

نحوه استفاده از تیزر تبلیغاتی در طریق ایمیل

مطمئن شوید که ویدئوی شما بصورت تجاری در دسترس است

برای ویدیوی خود ظاهری مناسب با نام تجاری خود انتخاب کنید. این به هواداران و مشتریان کمک می کند تا محتوایی را که در خبرمایه یا در بخش IGTV برنامه اینستاگرام آنها نشان داده می شود ، بلافاصله تشخیص دهند که از طرف شما می آید. برای کسب اطلاعات بیشتر ، مقاله ما را در مورد 3 روش تغییر قلم Instagram Story خود بررسی کنید. این پست درباره Stories است ، اما می تواند برای IGTV نیز استفاده شود.


همه چی راجع به تیزر تبلیغاتی

فیلم های تبلیغاتی چقدر باید طولانی شوند؟

میدان یا منظره؟ انتخاب قالب ویدیو تبلیغاتی برای YouTube

بازاریابی ویدیویی برای شکرگذاری ، جمعه سیاه ، دوشنبه

4 راهی که بلاگرها با ویدئو نتیجه می گیرند

روند بازاریابی ویدئویی تعطیلات 2019 [اینفوگرافیک]

بازاریابی ویدئویی از املاک و مستغلات: یک راهنمای کامل

چگونه می توان بازدیدهای ویدیویی بیشتری به دست آورد: 11 نکته

igtv ,، ,فیلم ,یک ,های ,  ,به اشتراک ,فیلم های ,می توانید ,را به ,خود را ,social video editor ,animoto social video ,توجه داشته باشید ,برنامه animoto social

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

dlsoren زرگیم | پایگاه ویرایش بازیهای رایانه ای پرچم اسلام midnight بررسی سریال های پخش شده در شبکه نمایش خانگی میساتیس | درباره ی میساتیس وبلاگ مجله خبری تخصصی فیلم و سریال تخفیف ویژه فقط برای امروز یا حق