وقتی صحبت از بازاریابی ویدیویی می شود ، یکی از متداول ترین سالاتی که می شنویم این است که "فیلم من چه مدت باید باشد؟"

 

در طول سال ها ، شما می توانید انواع آمار و فرمول ها را در مورد طول مدت فیلم های فیس بوک خود شنیده باشید. بسیاری از منابع می گویند آن را کوتاه کنید - 30 ثانیه ایده آل است. دیگران می گویند طولانی باشید تا بیشترین میزان تماشا را داشته باشید. ممکن است شنیده باشید که طول ویدئو مهم نیست و همه اینها در مورد ایجاد محتوایی است که مکالمه را شروع می کند. بنابراین یک سازنده ویدیو چه کاری باید انجام دهد؟

 

فیلم های تبلیغاتی شما چه مدت باید باشد؟

در این مقاله ، نگاهی خواهیم داشت به طول مطلوب برای فیلم ها در سیستم عامل های مختلف ، از جمله Facebook ، Instagram ، Twitter و YouTube.

 

قبل از رفتن به سیستم عامل های جداگانه ، این قانون کلی ما برای طول فیلم است:

 

ویدئوی شما باید به همان اندازه که لازم است باشد تا اطلاعات شما را جابجا کند - و نه یک ثانیه دیگر.

 

دامنه توجه کوتاه است. بنابراین نتیجه می شود که فیلم ها باید به گونه ای طراحی شوند که از همه جا جذاب باشند. فیلم شما باید بدون ارزش جزئیات اطلاعاتی با ارزش ارائه دهد یا داستانی جذاب را بیان کند. برای یک تبلیغ ، فقط چند ثانیه ممکن است برای نشان دادن تبلیغ ویژه کافی باشد. برای یک ویدیو چگونگی تهیه اطلاعات بیشتر به افراد نیاز دارد تا کاری را که به آنها آموزش می دهید انجام دهند.

 

اما حرف ما را قبول نکنید در یک نظرسنجی Animoto از مصرف کنندگان ، 59.9٪ اظهار داشتند که طولانی بودن یک فیلم به شدت آنها را از دیدن منصرف می کند.

 

چه مدت فیلم های فیس بوک باید طول بکشد؟

اکنون که به طور کلی به سوال طول ویدئو پاسخ داده ایم ، اجازه دهید بر اساس پلت فرم به طول ویدیو بپردازیم. ما با Facebook شروع خواهیم کرد.

 

فیلم های فیس بوک چقدر می توانند طول بکشد فیلم های فیس بوک می توانند تا 240 دقیقه طول داشته باشند. اما چه مدت باید باشند؟ این به چند عامل بستگی دارد. ما آن را برای فیلمهای ارگانیک فیس بوک و تبلیغات ویدیویی فیس بوک تجزیه خواهیم کرد.

 

فیلم های فیس بوک ارگانیک چقدر باید باشد؟

فیلم های ارگانیک ویدیوهایی هستند که بدون هیچ گونه هزینه تبلیغاتی در صفحه فیس بوک شما ارسال می شوند. همانطور که ممکن است در Facebook Insights خودتان شنیده باشید ، یا دیده شده است ، فیس بوک به اشتراک گذاشته است که "ویدیوها به مدت حداکثر 3 دقیقه به بیشتر افراد به صورت ارگانیک نشان داده می شوند"

اما آیا باید تمام فیلم های ارگانیک شما 3 دقیقه باشد؟ در برخی موارد ، ممکن است فیلم طولانی تری راهی مناسب برای انتخاب شما باشد. اگر ناشری هستید که می خواهید داستان های طولانی تری را در قالب ویدیو تعریف کنید یا مفاهیم پیچیده ای را خراب می کنید ، ممکن است سه دقیقه یا بیشتر ایده آل باشد.

 

اگر در تهیه و تولید محتوای ویدئویی کاملاً ارزشمند مشکوک هستید ، عکاسی برای علامت 3 دقیقه یا بیشتر منطقی است. با این حال ، برای ناشران غیر ناشر ، ما هنوز توصیه می کنیم که به هر ویدیوی جدیدی که ایجاد می کنید به جای مدت زمان ، با توجه به پیام خود نزدیک شوید. و فیس بوک نیز این را توصیه می کند.

 

فیس بوک توصیه می کند که مشاغل کوچک سعی کنند فیلم ها را تا حد ممکن در حدود 15 ثانیه نگه دارند. در یک رویداد Boost with Facebook در بروکلین ، آنها به اشتراک گذاشتند که 47٪ ارزش یک ویدیو در 3 ثانیه اول تحویل داده می شود. به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، تعقیب کنید و هرچه زودتر حرف اصلی خود را بیان کنید. ویدیوی شما باید به همان اندازه که برای انتقال پیام شما لازم است باشد.

 

دسترسی مورد نظر خود را نمی بینید؟ استفاده از وقت اضافی برای رسیدن به این امتیاز 3 دقیقه ای وماً کمکی نخواهد کرد. به یاد داشته باشید که طول فیلم شما تنها چیزی نیست که الگوریتم Facebook در نظر می گیرد. آنها فقط به دلیل اینکه 3 دقیقه است ویدئویی را به افراد بیشتری نشان نخواهند داد. این ویدئو همچنین باید علاقه بینندگان را جلب کند و باعث ایجاد تعامل و گفتگو شود.

 

برای کمک به بینندگان و مشغول نگه داشتن آنها ، صرف نظر از طول ویدئو ، چند نکته در اینجا آمده است:

 

ابتدا بهترین ها را ذخیره کنید. بهترین تصاویر خود را در جلوی خود قرار دهید تا توجه را به خود جلب کرده و بینندگان را مجاب به تماشای هنگام پیمایش در خبرهای خبری خود کنید.

هر ثانیه حساب کنید. هر ثانیه ای که به حساب نیاید فرصتی برای از دست دادن علاقه بینندگان است. بخاطر بسپارید: فقط اطلاعاتی را که برای جلب نظر شما لازم است وارد کنید.

برای موبایل بهینه سازی کنید. 88٪ از کاربران فیس بوک از طریق دستگاه تلفن همراه به شبکه اجتماعی دسترسی پیدا می کنند. برای اطمینان از خوانا بودن متن و عملکرد تصاویر در صفحه کوچک ، پیش نمایش فیلم های خود را در تلفن خود انجام دهید.

بهینه سازی صدا برای خاموش شدن 85٪ بینندگان در فیس بوک با صدای خاموش تماشا می کنند. برای شفاف سازی داستان خود از متن استفاده کنید یا برای فیلم های طولانی تر با افرادی که در دوربین صحبت می کنند ، سعی کنید زیرنویس های ویدیوی فیس بوک را به همراه ویدیوی خود بارگذاری کنید.

تبلیغات ویدیویی فیس بوک چقدر باید طول بکشد؟

اگر می خواهید فیلم های خود را در مقابل مخاطبان بیشتری قرار دهید ، می توانید برای تقویت آن هزینه کنید یا آن را به عنوان یک تبلیغ ویدیویی اجرا کنید. که ما را به این قسمت بعدی می رساند!

 

مشابه فیلم های ارگانیک ، تبلیغات ویدیویی فیس بوک می تواند حداکثر 240 دقیقه باشد. اما واقعاً باید آنها را تا حد ممکن کوتاه نگه دارید. به یاد داشته باشید ، وقتی برای تبلیغ یک ویدئو به عنوان تبلیغات هزینه می کنید ، در خبرخوانانی که وماً به دنبال محتوای شما نیستند (و حتی ممکن است حتی از شما مطلع نشوند!) نمایش داده می شوید. بنابراین شما می خواهید همه چیز را تا حد ممکن کوتاه و دقیق بیان کنید.

 

ارزشی که ارائه می دهید چقدر است؟ در اسرع وقت به مقدار برسید. برای کسب اطلاعات بیشتر ، راهنمای ما برای اجرای تبلیغات هدفمند در فیس بوک را بررسی کنید.

 

چه مدت باید فیلم های تبلیغاتی اینستاگرام داشته باشند؟

برای اینستاگرام ، ما اخبار Instagram ، Stories Instagram و IGTV را شکست خواهیم داد.

 

فیلم های تغذیه INSTAGRAM تا چه مدت باید باشد؟

فیلم های موجود در فید اینستاگرام می توانند تا 1 دقیقه باشند ، یا می توانید چند کلیپ ویدیویی 1 دقیقه ای را در یک پست چرخ فلک بارگذاری کنید. اما پیشنهاد می کنیم ویدیوها را کوتاه تر از یک دقیقه نگه دارید. طبق تحقیقات Hubspot ، فیلم هایی که به طور متوسط ​​26 ثانیه هستند بیشترین نظر را در اینستاگرام دریافت می کنند.

 

چرا کوتاه می شود؟ برای اولین بار ، افراد عادت دارند که به سرعت از طریق فید اینستاگرام خود پیمایش کنند و متوقف شدن برای تماشای یک فیلم طولانی ممکن است از نظر بسیاری از بینندگان غیر طبیعی باشد. بعلاوه ، از آنجا که ویدئوها بصورت حلقه ای پخش می شوند و شما نمی توانید عقب بروید ، ممکن است باعث شود افراد مجبور باشند از طریق یک دقیقه ویدیو صبر کنند تا به بخشی که می خواهند دوباره تماشا کنند ، برگردند.

 

ویدیوهای STORY INSTAGRAM چقدر باید طول بکشد؟

فیلم های استوری اینستاگرام چطور؟ در IG Stories ، هر ویدئو می تواند تا 15 ثانیه باشد ، اما همچنین می توانید فیلم طولانی تری را روی چندین کارت یا صحنه IG Story 15 ثانیه ای ارسال کنید.

 

آیا یک عدد جادویی وجود دارد که از چند صحنه مختلف در یک داستان استفاده شود؟ فیس بوک توصیه می کند از صحنه های مختلف استفاده کنید ، اما از طولانی شدن طولانی اجتناب کنید. آنها می گویند که یک داستان با 3 قسمت جذاب ترین داستان است.

 

فیلم های IGTV چه مدت باید باشد؟

در مورد IGTV چطور؟ IGTV برای محتوای ویدئویی با فرم طولانی طراحی شده است ، بنابراین در اینجا ما به قانون کلی خود باز خواهیم گشت: ویدئوی شما باید به اندازه لازم باشد تا بتواند موضوع را جلب کند.

 

اگر تصمیم دارید ویدیوی IGTV خود را به فید اینستاگرام ارسال کنید ، دقیقه اول پخش می شود و بینندگان می توانند برای تماشای بقیه ویدیو از طریق آن ضربه بزنند. در راهنمای IGTV ما بیشتر بیاموزید.

 

ویدیوهای YouTube چقدر باید طول بکشد؟

مخاطبان YouTube با مخاطبان توییتر ، فیس بوک و اینستاگرام متفاوت هستند زیرا آنها در آنجا هستند زیرا به طور خاص می خواهند فیلم ها را تماشا کنند. آنها در حال جستجوی محتوای ویدئویی هستند و در نتیجه ، آماده تماشای فیلم های طولانی تر از زمانی هستند که از طریق خبرمایه در سایر سیستم عامل های اجتماعی پیمایش می کنند.

 

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که YouTube با نمایش برجسته تر در نتایج جستجو ، به فیلم ها با زمان تماشا بیشتر پاداش می دهد. این بدان دلیل است که آنها می خواهند افراد را تا زمانی که می توانند در سیستم عامل خود تماشا کنند. بنابراین بارگذاری فیلم های طولانی تر ، وقتی زمان تماشا فرا می رسد ، پا را از بین می برد. اما فقط درصورتی که فیلم های شما جذاب باشد و بینندگان برای تماشای آن جا باشند.

 

اما همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که مردم وقتی نشسته اند و به تماشای فیلم ها به صورت آنلاین می نشینند کمی مضطرب می شوند. به همین دلیل 6 تا 8 دقیقه یک طول ایده آل را ایجاد می کند. البته ، همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، آن را مجبور نکنید. اگر می توانید در کمتر از 6 دقیقه اطلاعات را بدست آورید ، فقط به خاطر وقت تماشا ادامه ندهید.

 

اگر نتوانید کل پیام خود را در 8 دقیقه فشرده کنید ، چه می کنید؟ Think Media توصیه می کند فیلم های طولانی تر را به دو قسمت تقسیم کنید.

 

ویدیوهای تبلیغاتی توییتر چه مدت باید باشد؟

در توییتر ، فیلم های شما می توانند به 2 دقیقه و 20 ثانیه برسند - با تعداد شخصیت های یک توییت مطابقت دارد. اما کاربران توییتر به به روزرسانی های کوتاه عادت کرده اند بنابراین توصیه می کنیم فیلم های خود را کوتاه تر نگه دارید.

 

در ابتدا ، توییتر برای بارگذاری ویدیو محدودیت 30 ثانیه ای داشت. اگرچه این برنامه تمدید شده است ، ما همچنان توصیه می کنیم برای این سیستم عامل کمتر از 30 ثانیه بمانید. سعی کنید فیلم های کوتاه تیزر ایجاد کنید و افراد را به محتوای طولانی تر در کانال YouTube یا Facebook خود متصل کنید. برای الهام بخش کردن ، از جمله این الگو در زیر ، به تیزرهای ویدیویی ما مراجعه کنید.

ویدئوها را در کدام سیستم عامل به اشتراک می گذارید؟ با کدام طول فیلم بیشترین موفقیت را دیده اید؟ یادداشتی را در نظرات زیر رها کنید و به ما اطلاع دهید!


همه چی راجع به تیزر تبلیغاتی

فیلم های تبلیغاتی چقدر باید طولانی شوند؟

میدان یا منظره؟ انتخاب قالب ویدیو تبلیغاتی برای YouTube

بازاریابی ویدیویی برای شکرگذاری ، جمعه سیاه ، دوشنبه

4 راهی که بلاگرها با ویدئو نتیجه می گیرند

روند بازاریابی ویدئویی تعطیلات 2019 [اینفوگرافیک]

بازاریابی ویدئویی از املاک و مستغلات: یک راهنمای کامل

چگونه می توان بازدیدهای ویدیویی بیشتری به دست آورد: 11 نکته

، ,فیلم ,های ,  ,یک ,فیس ,فیلم های ,فیس بوک ,را در ,چه مدت ,ممکن است

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

راهنمای سفر با اتوبوس و خرید بلیط الماس آبی neginplusia تقلاده ها سوشال تريک شمیم دل عرقیات 12 حس دانلود | دانلود آهنگ و فیلم 75830590 posstac