اگر در تازه کار هستید و مطمئن نیستید از کجا شروع کنید ، ما برای کمک به شما هستیم! ما لیستی از پنج ویدیوی اول را که باید ایجاد کنید - کامل با الگوها - برای کسب و کارهای تازه شروع شده گردآوری کرده ایم.

 

این پنج ویدئو به عنوان معرفی خوبی برای همه روش هایی است که می توانید از ویدئو برای بازاریابی تجارت خود استفاده کنید. آماده غواصی هستید؟ بیا بریم!

first-marketing-videos-to-make

1. ویدئویی در مورد تجارت شما

ویدئویی در مورد تجارت شما امری ضروری است. این اجازه می دهد تا مشتریان بالقوه اطلاعات بیشتری در مورد شما کسب کنند. به علاوه ، این فرصت را به شما می دهد تا آنچه را که شما را از سایر مشاغل فضای خود متفاوت می کند به نمایش بگذارد.

 

یک فیلم درباره ما می تواند در مکان های مختلفی استفاده شود. می توانید آن را در صفحه اصلی یا صفحه درباره وب سایت خود ، در YouTube ، در صفحه مشاغل فیس بوک خود و سایر نمایه های رسانه های اجتماعی خود ارسال کنید.

نحوه استفاده از تیزر تبلیغاتی در طریق ایمیل

و ایجاد آن دشوار نیست! در زیر الگوی ویدیویی درباره ما را ببینید. به راحتی می توانید آن را با عکس هایی از مشاغل شخصی خود به همراه متن هایی که داستان منحصر به فرد شما را روایت می کند ، به روز کنید.

جایزه: آیا تجارت شما در اینستاگرام است؟ ما یک برنامه iOS با الگوهای Instagram Story داریم که می توانید از آن استفاده کنید! برنامه : Social Video Editor iOS را بارگیری کنید. سپس برای ایجاد یک داستان Instagram یا ویدیوی IGTV درباره کسب و کار خود ، از Blog Blog و پشت صحنه برنامه ها بازدید کنید.

 

2. یک ویدیوی تبلیغاتی برای اجرا به عنوان تبلیغ

در مرحله بعدی ، ببینید تبلیغات ویدیویی چه کاری می تواند برای تجارت شما ایجاد کند! یک ویدیوی تبلیغاتی ساده بسازید و برای دریافت آن در مقابل مخاطبان هدف در فیس بوک و اینستاگرام هزینه پرداخت کنید. مخاطبانی را که می خواهید هدف قرار دهید در نظر بگیرید و سپس ویدیویی بسازید که مستقیماً با آنها صحبت کند.

 

تیم ما توصیه می کند که برای ساخت ویدیوی تبلیغاتی خود از روش زیر استفاده کنید:

 

با نام محصول خود شروع کنید

یکی دو دلیل خاص بودن محصولتان را به مردم بگویید

به مردم بگویید از کجا می توانند محصول شما را خریداری کنند

با الگوی معرفی محصول به اندازه Bite در وب به راحتی شروع کنید. اگر از برنامه iOS ما استفاده می کنید ، الگوی راه اندازی محصول را بررسی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تنظیم آگهی خود ، به پست وبلاگ ما در مورد نحوه دسترسی به مشتریان جدید با تبلیغات هدفمند در فیس بوک و اینستاگرام مراجعه کنید.

نحوه ایجاد حساب تجاری تبلیغاتی اینستاگرام

3. ویدئویی که تخصص شما را به نمایش می گذارد

ویدیویی تهیه کنید که یک مفهوم را توضیح دهد یا در مورد یک موضوع محبوب در صنعت شما صحبت کند. این می تواند به شما به عنوان یک متخصص کمک کند ، که به افزایش اعتبار شما کمک می کند.

 

یک مفهوم دشوار را به روشی توضیح دهید که قابل فهم باشد و درک آن برای مخاطب آسان باشد. الگوی توضیح دهنده املاک و مستغلات ما به عنوان یک نقطه شروع است که می تواند برای توضیح مفهوم مربوط به تجارت خودتان به روز شود.

ویدیوی خود را در شبکه های اجتماعی و YouTube به اشتراک بگذارید تا وقتی مشتری های بالقوه در جستجوی پاسخ س questionsالات مربوط به تجارت شما هستند ، در آن حضور پیدا کنید. برای اطلاعات بیشتر ، پست کامل وبلاگ ما را در مورد ایده ها و نکات مربوط به توضیحات ویدیویی بررسی کنید.

 

4. یک فیلم توصیفی

در صورت مشاهده مشتریان خوشحال دیگری که با آنها کار کرده اید ، مشتریان بالقوه شما احتمالاً غوطه ور می شوند و با شما تجارت می کنند. یک ویدیوی توصیفی راهی عالی برای قرار دادن نظرات عالی شما در مرکز و مرکز است.

 

برای ارسال آن در وب سایت یا صفحه محصول ، کانالهای اجتماعی و YouTube ، یک ویدیوی ساده توصیفی ایجاد کنید. اگر با YouTube به اشتراک می گذارید ، حتماً از نام کسب و کار ، نام محصول و کلمه "بررسی" در عنوان و شرح استفاده کنید تا افراد هنگام جستجوی کسب و کار شما آن را پیدا کنند.

سنجش موفقیت YouTube برای فعالیت های تبلیغاتی

الگوی توصیف محصول ما سفارشی سازی سریع و آسان است. نگران نباشید ، چند عکس محصول اضافه کنید و متن را با برخی از بهترین بررسی های خود به روز کنید.

آیا می خواهید یک فیلم توصیفی برای Stories یا IGTV تهیه کنید؟ الگوی نقل قول ساده را در برنامه iOS ما بررسی کنید.

 

5. یک ویدیوی ارگانیک برای شبکه های اجتماعی

آخرین و نه مهمترین ، یک فیلم سرگرم کننده بسازید تا با پیروان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و تعامل را تشویق کنید. این ویدیو به جای تلاش برای فروش چیزی ، همانطور که در ویدیوی تبلیغاتی خود انجام دادید ، باید آموزشی ، آموزنده یا الهام بخش باشد.

 

اگر به سرعت در بازاریابی ویدئویی خود سرعت گرفتید ، اگر می خواهید مخاطبان جذاب خود را ایجاد کنید ، می خواهید فیلم های ارگانیک را به طور مرتب در کانال های اجتماعی خود ارسال کنید. با بررسی الگوی Fashion Lookbook How to To در زیر شروع کنید.


همه چی راجع به تیزر تبلیغاتی

فیلم های تبلیغاتی چقدر باید طولانی شوند؟

میدان یا منظره؟ انتخاب قالب ویدیو تبلیغاتی برای YouTube

بازاریابی ویدیویی برای شکرگذاری ، جمعه سیاه ، دوشنبه

4 راهی که بلاگرها با ویدئو نتیجه می گیرند

روند بازاریابی ویدئویی تعطیلات 2019 [اینفوگرافیک]

بازاریابی ویدئویی از املاک و مستغلات: یک راهنمای کامل

چگونه می توان بازدیدهای ویدیویی بیشتری به دست آورد: 11 نکته

، ,یک ,های ,ویدیوی ,  ,تجارت ,در مورد ,یک ویدیوی ,را به ,های اجتماعی ,تجارت شما

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

روزگار نوشت pooneplusko 2labkhand نیاز مطلب جواب مسابقات بازی ها 313 سردار تو را میخوانند دانلود رایگان سریال خاتون ( تمامی قسمت ها)| سریال خاتون کامل سریال تو فیلم سایتی برای همه bisunbisun