هر ساله ، از بازاریابان و مصرف کنندگان نظر سنجی می کند تا به مشاغل کمک کند تا از تغییر روند در رسانه های اجتماعی جلوتر باشند. طبق گزارش Social Video Trends: Consumer Insights for 2020 ، که امروز نیز منتشر شد ، تبلیغات ویدئویی # 1 راهی بود که مصرف کنندگان برندی را که بعداً از آن خریداری کرده اند کشف کردند.

 

بنابراین ، چگونه مارک ها مشتریان خود را از کشف به خرید سوق دادند؟ ما از 500 بازاریاب نظرسنجی کردیم تا بدانیم چگونه از ویدئو در شبکه های اجتماعی برای ارتباط با مشتریان استفاده می کنند.

ما می خواستیم درباره اینکه چرا مارک ها در ویدئو سرمایه گذاری می کنند ، چه نتیجه ای را مشاهده می کنند و کدام سیستم عامل را بیشتر می دانند ، بیشتر بدانیم. در اینجا چند نکته برجسته وجود دارد:

 

96٪ از بازاریابان هزینه تبلیغات را برای ویدئو قرار داده اند

91٪ از بازاریابان از بازگشت سرمایه ویدئو در شبکه های اجتماعی رضایت دارند.

93٪ از مارک ها به دلیل ویدئویی در شبکه های اجتماعی مشتری جدیدی پیدا کردند.

فیس بوک پلتفرم شماره 1 است که بازاریابان قصد دارند در 12 ماه آینده سرمایه گذاری کنند و پس از آن YouTube و Instagram قرار دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روندهای برتر ویدیویی و بینش رسانه های اجتماعی ، اینفوگرافیک کامل را در زیر ببینید. روندهای ویدئویی اجتماعی: بینش مصرف کننده برای سال 2020

animoto-infographic-2020-marketer-video-trends


همه چی راجع به تیزر تبلیغاتی

فیلم های تبلیغاتی چقدر باید طولانی شوند؟

میدان یا منظره؟ انتخاب قالب ویدیو تبلیغاتی برای YouTube

بازاریابی ویدیویی برای شکرگذاری ، جمعه سیاه ، دوشنبه

4 راهی که بلاگرها با ویدئو نتیجه می گیرند

روند بازاریابی ویدئویی تعطیلات 2019 [اینفوگرافیک]

بازاریابی ویدئویی از املاک و مستغلات: یک راهنمای کامل

چگونه می توان بازدیدهای ویدیویی بیشتری به دست آورد: 11 نکته

اجتماعی ,، ,های ,ویدئویی ,ویدئو ,بازاریابان ,های اجتماعی ,مارک ها ,می کنند ,از بازاریابان ,در شبکه

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

زمزمه نسيم هیأت رزمندگان اسلام استان چ و ب 118فایل روزگـــار نــــــــــو کلبه عکسينه 19056947 FILMOFF لیمونت پشتیبانی سورس تالار تا ابد برایم بمان