هالووین به کسب و کار شما فرصتی می دهد تا جنبه بازی خود را نشان دهد. لباس ها ، آب نبات ها و بچه ها همگی فضای زیادی برای خلاقیت در اختیار شما قرار می دهند. و فیلم هایی با رنگ های پاییزی ، موسیقی متن مجلل یا تصاویر فصلی می توانند به برجسته شدن محتوای هالووین شما کمک کنند. اگر به کمی الهام نیاز دارید ، این 6 فیلم آسان هالووین را که می توانید برای تجارت خود بسازید ، بررسی کنید.

 

ایده ویدیوی هالووین شماره 1: تجارت خود را تبلیغ کنید

به کسب و کار خود کمک کنید تا روح هالووین را بدست آورد. عکسهایی از محصولات با مضمون هالووین خود اضافه کنید یا از عکسهای سهام هالووین استفاده کنید. سپس یک طرح رنگی فصلی اضافه کنید تا حال و هوای شما خوب شود. در عرض چند دقیقه ، می توانید یک فیلم چشم نواز ، مانند این فیلم از آژانس املاک و مستغلات کتی لوئیس ، برای ارسال در شبکه های اجتماعی داشته باشید. 6 ایده استوری اینستاگرام تعطیلات برای کسب و کار شما

Combatants Will Be Dispatched! Anime Gets First Promo Video, To Premiere In  April

ایده ویدیوی هالووین شماره 2: تبلیغ فروش کنید

گرچه هالووین همیشه یک زمان سنتی برای فروش نیست ، اما می تواند راهی سریع برای رونق کسب و کار شما باشد. به عنوان مثال ، آژانس بازاریابی زیبایی ، این فیلم را درست برای زمان هالووین برای فروش فلاش تهیه کرده است. با استفاده از رنگهای داخلی و پیام رسانی مناسب برای تعطیلات ، راهی سریع برای ارتقا خدمات لیست ایمیل آنها فراهم می کند.

اگر به دنبال مکانی برای شروع هستید ، یکی از الگوی های تبلیغاتی ما را امتحان کنید ، مانند تبلیغات فصلی فروش فصلی که در زیر نشان داده شده است.

 

 

ایده ویدیوی هالووین شماره 3: چگونه می توان پست ارسال کرد

در آستانه هالووین ، مخاطبان در جستجوی پروژه های سرگرم کننده DIY هستند. دستورالعمل ها ، آموزش های آرایش یا هر موضوع دیگری را که ممکن است به نام تجاری شما مرتبط باشد ارسال کنید. این بینندگان را هیجان زده می کند - و تمایل شما را برای به اشتراک گذاشتن محتوای شما ایجاد می کند.

ایده ویدیوی هالووین شماره 4: خلاصه رویداد

ماه اکتبر پر از حوادث هیجان انگیز است - حیریدها ، خانه های ارواح ، تکه های کدو تنبل. اگر میزبان یک رویداد هستید ، یک ویدیو می تواند به شما اجازه دهد تمام نکات برجسته فصلی را مرور کنید. همانطور که Rescue Ridge Adoption در بازخوانی مهمانی لباس سگ خود انجام داد ، آن را در رسانه های اجتماعی با پیروان در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید ، که در زیر نشان داده شده است.

ایده ویدیوی هالووین شماره 5: پست سرگرم کننده برای فیس بوک یا اینستاگرام

مخاطبان اجتماعی عاشق یک داستان هوشمندانه یا اطلاعات جالب هستند. بنابراین حقایق جالب هالووین خود را برای جلب توجه کسب و کار خود به اشتراک بگذارید. با الهام از شرکت جواهرات ایرلندی ، که برخی سنتهای شبح وار هالووین ایرلندی را در صفحه فیس بوک خود قرار داده است ، و 1.3 میلیون بازدید و 60 هزار اشتراک فقط از یک فیلم به دست آورد! لیست و نکات دسته بندی مشاغل اینستاگرام

ایده ویدیوی هالووین شماره 6: پشت صحنه

با بردن بینندگان در پشت صحنه ، تلاشی را که برای ایجاد رویداد ، محصول یا خدمات با موضوع هالووین انجام می شود ، نشان دهید. برای آماده سازی مخاطبان برای کوه. جشنواره Holly Pumpkin در نیوجرسی ، رومه نگار ویدیویی و مستندساز ، گایاتری کائول ، از ریچ و دینا دنیسار ، میزبانان این مراسم بازدید کرد. او بینندگان را در پشت صحنه برد تا Denisar’s Magical Pumpkin Machine - یک ماشین خانگی که 1000 کدو تنبل را برای تراشیدن امسال خالی می کند - به نمایش بگذارد.

هالووین روش های زیادی را برای جذب مخاطب و جلب توجه وی به اشتراک گذاری مطالب یا ارسال تجارت به شما ارائه می دهد. چگونه برند خود را در این هالووین تبلیغ می کنید؟


همه چی راجع به تیزر تبلیغاتی

فیلم های تبلیغاتی چقدر باید طولانی شوند؟

میدان یا منظره؟ انتخاب قالب ویدیو تبلیغاتی برای YouTube

بازاریابی ویدیویی برای شکرگذاری ، جمعه سیاه ، دوشنبه

4 راهی که بلاگرها با ویدئو نتیجه می گیرند

روند بازاریابی ویدئویی تعطیلات 2019 [اینفوگرافیک]

بازاریابی ویدئویی از املاک و مستغلات: یک راهنمای کامل

چگونه می توان بازدیدهای ویدیویی بیشتری به دست آورد: 11 نکته

، ,هالووین ,های ,ایده ,یک ,ویدیوی ,ویدیوی هالووین ,ایده ویدیوی ,کسب و ,هالووین شماره ,و کار ,ایده ویدیوی هالووین ,ویدیوی هالووین شماره

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

foozhan Rapid dl موزیک سنتر اینسوئل backlinkland وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان عطر لیلیوم -عطر و ادکلن-liliome.ir dadgah مــــای آر بــــی تیــ فانتاکروم پودر مخمل مخمل پاش دستگاه مخملپاش فانتاکروم خانگی صنعتی