آیا می دانید لیست های املاک و مستغلات دارای فیلم 403٪ بیشتر از افرادی که فاقد آن هستند پرس و جو می کنند؟ بازاریابی ویدئویی سلاحی مخفی است که می تواند به شما کمک کند تجارت املاک و مستغلات را به سطح بالاتری برسانید. در این راهنما ، همه مواردی را که برای شروع بازاریابی ویدئویی در املاک و مستغلات نیاز دارید ، به اشتراک خواهیم گذاشت.

ما بسیاری را تحت پوشش قرار می دهیم. بنابراین در صورت تمایل به مطالعه مستقیم بپردازید ، یا روی پیوندهای موجود در جدول مطالب زیر کلیک کنید تا به بخش خاصی از راهنما بروید.

 تقویم بازاریابی تعطیلات 2020 شما

مزایای بازاریابی ویدیویی برای املاک و مستغلات

نکات مربوط به ساخت فیلم املاک و مستغلات

فیلم هواپیمای بدون سرنشین املاک و مستغلات

شروع کار با بازاریابی ویدئویی در املاک و مستغلات

مزایای بازاریابی ویدئویی املاک و مستغلات

هنوز در مورد ترکیب ویدیو در بازاریابی املاک و مستغلات خود حصار دارید؟ همانطور که در مقدمه ذکر کردیم ، لیست های دارای ویدیو 403٪ درخواست بیشتر دارند. اما این تنها دلیل شروع استفاده از فیلم در بازاریابی املاک و مستغلات شما نیست. در این بخش ، ما به مزایای بیشتر شروع کار با بازاریابی ویدئویی در املاک و مستغلات خواهیم پرداخت.

 

لیست های بیشتری دریافت کنید

علاوه بر دریافت س moreالات بیشتر در مورد املاک شما ، ویدئو می تواند به شما کمک کند به طور کلی لیست های املاک و مستغلات بیشتری دریافت کنید. از جمله یک فیلم لیست دارایی ، مانند الگوی ویدیوی زیر ، به عنوان بخشی از بسته شما نشان می دهد که برای مشتریان خود مسافت بیشتری را طی می کنید. فروشندگان از یادگیری اینکه فیلم بخشی از استراتژی بازاریابی شما برای فروش خانه آنها است ، بسیار هیجان زده خواهند شد.

از مسابقه بیرون بیایید

برایان لوئیس ، آژانس املاک و مستغلات برتر ، در مصاحبه ای با ما می گوید: "ما در یک بازار شخصیت محور هستیم." ویدئو ابزاری قدرتمند است که می تواند به شما کمک کند شخصیت خود را به نمایش بگذارید تا در میان مردم برجسته شود. لوئیس پیشنهاد می کند ، "زاویه جالبی پیدا کنید و خود باشید. سعی نکنید چیزی باشید که نیستید. معتبرترین فرد ممکن باشید. "

 

هنگامی که شما معتبر باشید ، به مشتریان بالقوه نگاهی اجمالی به اینکه چه کسی هستید و کار با شما چگونه است می دهد. این به ایجاد یک پایه اعتماد کمک می کند.

 

توسط مشتریان جدید کشف شود

YouTube دومین موتور جستجوی بزرگ جهان است. اگر فیلم های املاک و مستغلات در کانال YouTube خود بارگذاری کرده اید ، فرصت بیشتری برای کشف فراهم می کند. وقتی خریداران ، فروشندگان و اجاره کنندگان بالقوه در جستجوی پاسخ س toالات مربوط به املاک و مستغلات خود هستند ، شما می توانید با پاسخ آنها در YouTube در آنجا باشید!

 بازاریابی ویدیویی برای شکرگذاری ، جمعه سیاه ، دوشنبه سایبری و موارد دیگر

در بخش ایده های بازاریابی ویدئوی املاک و مستغلات در زیر به جزئیات بیشتری خواهیم پرداخت ، اما فیلم هایی که در YouTube به خوبی کار می کنند شامل بیو بورس املاک و مستغلات ، پاسخ به س FAالات متداول س thatالات خریداران یا فروشندگان و فیلم های مکان محور مانند فیلم های مربوط به محله هایی که در آنها تجارت می کنید.

 

ایده های بازاریابی ویدئویی املاک و مستغلات

برای شروع ساخت فیلم برای بازاریابی در تجارت املاک و مستغلات آماده هستید؟ اولین کاری که باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید چه نوع فیلم هایی را بسازید. ما لیست 5 ایده را برای شروع بازاریابی ویدئویی املاک و مستغلات شما آماده کرده ایم. اگر گرسنه بیشتر هستید ، لیست کامل ایده های ویدیوی املاک و مستغلات را بررسی کنید.

 

نماینده بیوگرافی

فقط در ایالات متحده بیش از 2 و نیم میلیون بنگاه و کارگزار املاک و مستغلات وجود دارد. ویدئو یک روش خارق العاده برای تمایز دادن از خود و برجسته شدن در یک بازار شلوغ است. ویدیو مشتریان بالقوه را قادر می سازد تا شما را بشناسند و به مشتریان بالقوه کمک می کند تا درک کنند که چرا باید کار با شما را انتخاب کنند.

 چگونه می توان بازدیدهای تیزر تبلیغاتی بیشتری به دست آورد: 11 نکته

در اینجا مثالی از جیمی ویرا مسکن وجود دارد. جیمی از تجربه شخصی خود برای فروش خودش استفاده می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر به نکات بیوگرافی ویدئوی املاک و مستغلات مراجعه کنید.

لیست کردن ویدئو

ما قبلاً چندین بار به آن اشاره کرده ایم ، اما باز هم می گوییم: لیست های املاک و مستغلات دارای ویدیو 403٪ درخواست بیشتر دارند! شما به احتمال زیاد از لیست املاک خود عکس می گیرید. با استفاده از یکی از الگوهای ویدئویی لیست املاک و مستغلات ، طی چند دقیقه آن عکس ها را به ویدیو تبدیل کنید.

ویدیوی همسایگی

ویدئوهای همسایگی نه تنها به همراه لیست های شما زیبا هستند ، بلکه همچنین روش خوبی برای کشف در YouTube هستند. یک فیلم ساده بسازید که تمام امکانات یک محله خاص را به نمایش بگذارد. جزئیات مربوط به پارک ها و تفریحات ، خریدها ، مدارس ، حمل و نقل و موارد دیگر را در آن بگنجانید. می توانید محله خود را در شبکه های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارید!

ویدئو گواهی

به مشتریان خوشحال خود اجازه دهید با یک ویدیوی توصیفی شما را تبلیغ کنند! اگر کلیپ های ویدیویی از مشتریانی دارید که درباره شما صحبت می کنند ، بسیار عالی است. اما کاملاً لازم نیست الگوی ویدیویی زیر را می توانید به راحتی با استفاده از نقل قول های بررسی های آنلاین خود سفارشی کنید.

نکات مربوط به ساخت فیلم املاک و مستغلات

قبل از شروع ساخت ویدئوی خود ، این نکات را بررسی کنید. نکات مربوط به فیلم های املاک و مستغلات به شما اطمینان می دهند که ساخت فیلم های شما آسان است - و حتی الامکان موثر هستند.

 

نکته 1: با آنچه که دارید شروع کنید

نیازی به سرمایه گذاری در تجهیزات ویدئویی فانتزی یا راه اندازی یک فیلمبرداری دقیق ندارید. می توانید با آنچه دارید شروع کنید. شما احتمالاً قبلاً عکسهای بسیار خوبی از املاک خود در دست دارید. شما می توانید عکس هایی را که بطور عادی به طور عادی در لیست های خود بارگذاری می کنید بگیرید و برای ایجاد فیلم های خیره کننده تنظیم شده روی موسیقی ، آنها را به نرم افزار ایجاد ویدیو اضافه کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید کشیدن و رها کردن است عکس ها را وارد Animoto کنید ، متن توصیفی در مورد این ویژگی اضافه کنید ، موسیقی متن خود را انتخاب کنید و در عرض چند دقیقه می توانید یک فیلم چشم نواز داشته باشید که باعث می شود مشتری متوقف شده و توجه شما را جلب کند.

 

نکته 2: الگوی ویدئویی راست را انتخاب کنید

انواع مختلفی از الگوها را با توجه به بازاریابی ویدئویی در املاک و مستغلات دریافت کرده ایم. برای سفارشی کردن هر یک از الگوها متناسب با نیازهای خود ، بر روی دکمه های موجود در این پست کلیک کنید. عکس ها و کلیپ های ویدیویی خود را اضافه کنید ، متن را به روز کنید و رنگ ها را متناسب با مارک خود تغییر دهید.

 

نکته 3: از عنوان و توصیف استفاده کنید

یک عنوان خوب اطلاعات ضروری در مورد یک ملک را به مشتریان بالقوه منتقل می کند و آنها را فریب می دهد تا تماشا کنند. ویژگی های مهم ملک یا محله را برجسته کنید. به عنوان مثال ، "استعمار کلاسیک با حمامهای 4BR / 2" شامل اطلاعاتی است که به بینندگان کمک می کند تا تصمیم بگیرند که آیا ملک برای آنها مناسب است. میدان یا منظره؟ انتخاب قالب ویدیو تبلیغاتی برای YouTube

 

اگر ویدیوی خود را در YouTube ارسال می کنید ، شرح و عنوان نیز بسیار مهم است زیرا بینندگان چگونه شما را در جستجو پیدا می کنند. کلمات کلیدی را که می دانید افراد هنگام جستجوی اطلاعاتی که در ویدیوی خود ارائه کرده اید ، اضافه کنید.

 Miss World 2017 Promotional Teaser | normannorman.com

نکته 4: آرم خود را وارد کنید و اطلاعات تماس را بگیرید

هنگام تهیه ویدیو برای تبلیغ لیست های املاک و مستغلات خود در رسانه های اجتماعی و فراتر از آن ، درج اطلاعات تماس ضروری است تا خریداران ، اجاره دهندگان یا فروشندگان بالقوه بدانند که چگونه با شما تماس بگیرند.

 

یک بلوک نوشتاری اضافه کنید که شامل نام و شماره تلفن ، ایمیل شما یا هر طور که می خواهید با شما تماس گرفته شود. همچنین می توانید یک نشان آرم یا علامت علامت اضافه کنید تا ویدیوی خود را در مارک تجاری نگه دارید.

 

نکته 5: از فیلم خود استفاده کنید

از عناوین استفاده کنید تا شامل اطلاعات مفیدی مانند متریال و تعداد اتاق خواب و حمام باشد. شما همچنین می توانید از متن توصیفی برای برجسته کردن نقاط خاص فروش یا اشاره به جزئیات در یک عکس استفاده کنید.

 

اگر ویدیوی املاک و مستغلات خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید ، جایی که اکثر مردم بدون صدا تماشا می کنند ، این نکته ویژه ای مفید است. متن می تواند به بینندگان کمک کند بدون نیاز به روشن کردن صدا ، ویدیوی شما را درک کنند.

 

نکته 6: موسیقی متناسب با خاصیت را انتخاب کنید

آهنگی را انتخاب کنید که حالت مناسب ویدئو را تنظیم کند. قطعات ساز به طور معمول بهترین انتخاب برای فیلم های حرفه ای هستند و کتابخانه موسیقی ما آهنگ های متنوعی را ارائه می دهد. در بخش بعدی موسیقی فیلم های مستغلات بیشتر به موسیقی خواهیم پرداخت.

 

سعی دارید تصمیم بگیرید که از چه موسیقی در فیلم های املاک و مستغلات خود استفاده کنید؟ به حال و هوایی که می خواهید منتقل کنید فکر کنید و از آنجا بروید. به عنوان مثال ، اگر در حال ساخت یک ویدیوی لیست برای یک خانه خانوادگی هستید ، می خواهید آهنگی را انتخاب کنید که دارای شور و نشاط خانوادگی باشد و به بینندگان کمک کند تا بتوانند خود را در خانه جدید خود تصور کنند.


همه چی راجع به تیزر تبلیغاتی

فیلم های تبلیغاتی چقدر باید طولانی شوند؟

میدان یا منظره؟ انتخاب قالب ویدیو تبلیغاتی برای YouTube

بازاریابی ویدیویی برای شکرگذاری ، جمعه سیاه ، دوشنبه

4 راهی که بلاگرها با ویدئو نتیجه می گیرند

روند بازاریابی ویدئویی تعطیلات 2019 [اینفوگرافیک]

بازاریابی ویدئویی از املاک و مستغلات: یک راهنمای کامل

چگونه می توان بازدیدهای ویدیویی بیشتری به دست آورد: 11 نکته

، ,املاک ,مستغلات ,های ,فیلم ,یک ,املاک و ,و مستغلات ,فیلم های ,بازاریابی ویدئویی ,خود را ,بازاریابی ویدئویی املاک ,درخواست بیشتر دارند ,403٪ درخواست بیشتر ,شروع بازاریابی ویدئویی

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بهترین دوره ی آموزشی لاراول - بهترین آموزش لاراول kashoone آموزش مجازی مطالعات اجتماعی دانلود فیلم جدید و سریال با لینک مستقیم بیوگرافی گذرگاه fefet networktopography خرید اینترنتی کتاب در شیراز آموزش وردپرس