طبق گزارش Social Video Trends: Marketer Insights for 2020 ، که امروز نیز منتشر شد ، 96٪ از بازاریابان هزینه تبلیغات را برای ویدئو قرار داده اند.

 

نحوه تعامل مصرف کنندگان با فیلم های مارک دار در شبکه های اجتماعی جالب است؟ ما 1000 مشتری را بررسی کردیم تا بدانیم.

ما می خواستیم در مورد چگونگی ارتباط مصرف کنندگان با مارک های آنلاین ، سیستم عامل هایی که وقت خود را صرف می کنند و آنچه آنها را از کشف به خرید سوق می دهد بیشتر بدانیم. در اینجا چند نکته برجسته وجود دارد:

 چگونه می توان بازدیدهای تیزر تبلیغاتی بیشتری به دست آورد: 11 نکته

58٪ از مصرف کنندگان قبل از مراجعه به وب سایت خود از صفحات رسانه های اجتماعی یک مارک بازدید می کنند که نسبت به سال گذشته 81٪ افزایش داشته است.

تبلیغات ویدئویی # 1 راهی بود که مصرف کنندگان برندی را که بعداً از آن خریداری کرده اند کشف کردند.

از هر 4 مصرف کننده 1 نفر پس از دیدن یک استوری در اینستاگرام خرید می کند.

یوتیوب جایگزین فیس بوک به عنوان پلت فرم شماره 1 شد که بر رفتار مصرف کننده در سال 2019 تأثیر می گذارد.

آیا می خواهید در مورد مشتریان خود بیشتر بدانید؟ اینفوگرافیک زیر را بررسی کنید.

animoto-infographic-2020-consumer-video-trendsتقویم بازاریابی تعطیلات 2020 شما

 


همه چی راجع به تیزر تبلیغاتی

فیلم های تبلیغاتی چقدر باید طولانی شوند؟

میدان یا منظره؟ انتخاب قالب ویدیو تبلیغاتی برای YouTube

بازاریابی ویدیویی برای شکرگذاری ، جمعه سیاه ، دوشنبه

4 راهی که بلاگرها با ویدئو نتیجه می گیرند

روند بازاریابی ویدئویی تعطیلات 2019 [اینفوگرافیک]

بازاریابی ویدئویی از املاک و مستغلات: یک راهنمای کامل

چگونه می توان بازدیدهای ویدیویی بیشتری به دست آورد: 11 نکته

مصرف ,کنندگان ,های ,سال ,کننده ,، ,مصرف کنندگان ,مصرف کننده ,را بررسی ,های اجتماعی ,کنندگان با

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ماساژدرمانی Sherlock Holmes قاب بروجرد نسیم کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. pgsgraph harmoniosbaran darkseries شور کلیپ دانلود کده jelveybaharis