اگر تجارت شما در اینستاگرام است ، احتمالاً عکس و فیلم را به فید اینستاگرام و Instagram Stories ارسال می کنید. اما IGTV فرصتی اضافی برای دستیابی به محتوای طولانی مدت در مقابل پیروان و مشتریان بالقوه شما فراهم می کند.
برای کمک به شما در درک اینکه چه فیلم هایی را باید در IGTV پست کنید ، لیستی از ایده ها را برای شما آماده کرده ایم. بسیاری از ایده ها با یک الگوی ویدیویی جفت می شوند که می توانید به راحتی با متن ، عکس و کلیپ ویدیویی ، رنگ ها و آرم خود به روز کنید. الگوهای منظره در وب سایت animoto.com در دسترس هستند. الگوهای عمودی در برنامه iOS ما ، Animoto: Social Video Editor موجود است. IGTV از فیلم های عمودی و افقی پشتیبانی می کند.
IGTV IDEA # 1: درباره ویدیو ما
با یک فیلم همیشه سبز شروع کنید که افرادی را که به عنوان یک کسب و کار به اشتراک می گذارید به اشتراک بگذارد. ویدئویی درباره ما به عنوان مقدمه ای برای نام تجاری شما برای هرکدام از افرادی که به IGTV می آیند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه شما چه هستید و چه کاری انجام می دهید ، خدمت می کند.
IGTV IDEA # 2: ویدیوی محصول
همچنین می توانید ویدیویی را به اشتراک بگذارید که به خریداران بالقوه اطلاعات بیشتری درباره یک محصول بدهد ، آن را از زوایای مختلف نشان دهد یا نحوه استفاده از آن را به آنها نشان دهد. در IGTV خودمان ، ما چندین نحوه به اشتراک گذاری فیلم هایی را نشان می دهیم که نحوه استفاده از محصول Animoto را نشان می دهد.
در حالی که آن ویدیو با الگوی ایجاد نشده است ، ما چندین الگو داریم که می توانند برای نمایش فیلم های محصول مورد استفاده قرار گیرند ، از جمله الگوی مجموعه جدید در زیر
نحوه استفاده از تیزر تبلیغاتی در طریق ایمیل
IGTV IDEA # 3: پشت صحنه فیلم
مشتریان خود را در پشت صحنه ببرید تا فضای کاری یا نحوه تولید یک محصول را به نمایش بگذارند. الگوی پشت صحنه در برنامه iOS ما نمونه ای از این موضوع را نشان می دهد که چگونه یک تجارت می تواند مأموریت خود را از طریق ویدئو به نمایش بگذارد. می توانید عکس ها ، کلیپ های ویدیویی و متن را به روز کنید تا یک ویدیوی پشت صحنه برای کسب و کار خود ایجاد کنید.
IGTV IDEA # 4: فیلم سوالات متداول
س theالاتی که بیشتر اوقات از مشتریان و مشتریان بالقوه درباره کسب و کار ، محصولات یا خدمات خود می گیرید چیست؟ ویدیویی را کنار هم قرار دهید که پاسخ این س questionsالات را به اشتراک بگذارد.
روندهای ویدئویی اجتماعی: بینش مصرف کننده برای سال 2020
IGTV IDEA # 5: فیلم آموزشی
تخصص خود را به نمایش بگذارید! یک فیلم آموزشی ایجاد کنید که چیزهای مفیدی به پیروان شما بیاموزد. در این مثال ، الگوی متخصص ما چگونه می توانیم ، یک متخصص جراحی متخصص برای زنده ماندن در یک کار رومیزی حدود سه نوبت را به مخاطبان خود یاد می دهد.
IGTV IDEA # 6: ویدیوی INSPO یا Mood Board
همچنین می توانید از IGTV به عنوان مکانی برای به اشتراک گذاشتن فیلم در مورد آنچه که شما را الهام می دهد استفاده کنید. چه چیزی شما را به عنوان صاحب مشاغل الهام می دهد؟ چه چیزی الهام بخش محصول جدید یا مجموعه جدید بود؟ برای ایده گرفتن از الگوی هیجان انگیز هیئت مدیره در برنامه iOS ما را ببینید.
IGTV IDEA # 7: نکات یا ویدئو لیست
لیست یا ویدیویی را با نکاتی در رابطه با محصول یا صنعت خود به اشتراک بگذارید. برای الهام بخش بودن ، از الگوی چشم انداز Fashion Lookbook How To الگو استفاده کنید. به راحتی می توانید این الگو را با راهنمایی های خود شخصی سازی کرده و برای افزودن عکس ها و کلیپ های ویدیویی خود بکشید و رها کنید.
IGTV IDEA # 8: ویژگی مشتری
آخرین و نه مهمترین ، موفقیتهای مشتری خود را به اشتراک بگذارید! شما می توانید با استفاده از الگوی مشتری Call Out Out ما ، یک ویدیوی توصیف مشتری یا محتوای تولید شده توسط کاربر را به اشتراک بگذارید. نحوه استفاده از هشتگ های اینستاگرام: تیزر های تبلیغاتی
و آنجا آن را دارید! اکنون که به ایده ها مسلح هستید ، آماده شروع ساخت فیلم برای IGTV هستید. به دنبال الهام بیشتر هستید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر ، به راهنمای کامل ویدیوی IGTV ما مراجعه کنید.
فیلم های تبلیغاتی چقدر باید طولانی شوند؟
میدان یا منظره؟ انتخاب قالب ویدیو تبلیغاتی برای YouTube
بازاریابی ویدیویی برای شکرگذاری ، جمعه سیاه ، دوشنبه
4 راهی که بلاگرها با ویدئو نتیجه می گیرند
روند بازاریابی ویدئویی تعطیلات 2019 [اینفوگرافیک]
، ,igtv ,فیلم ,یک ,اشتراک ,ویدیویی ,را به ,به اشتراک ,igtv idea ,می توانید ,استفاده از
درباره این سایت