همانطور که احتمالاً می دانید ، ایجاد فیلم های منظره و مربع با Animoto — و فیلم های عمودی با برنامه iOS ما آسان است. YouTube از آپلودهای مربع ، منظره و عمودی پشتیبانی می کند. بنابراین ، وقتی برای ساخت ویدئو نشسته اید ، کدام یک را انتخاب می کنید؟

 

 

در این مقاله ، نگاهی خواهیم داشت به مزایا و معایب استفاده از ویدیوهای منظره ، عمودی و مربعی در YouTube. بعلاوه ، در پایان می خواهیم از کدام قالب در سیستم عامل های دیگر از جمله Facebook ، Instagram و Twitter استفاده کنیم.

 

پخش کننده فیلم پویا YouTube

آیا می دانید پخش کننده ویدیوی YouTube در دسک تاپ از فیلم های مربع ، منظره و عمودی پشتیبانی می کند؟ در اینجا نحوه نمایش یک فیلم مربعی در YouTube روی دسک تاپ آورده شده است:

 

یا بسته به اندازه پنجره مرورگر شما ، ویدیوی مربعی شما ممکن است جعبه نامه را در یک دستگاه پخش منظره مانند این نمایش دهد:

 

 

در تلفن همراه ، یک ویدیوی مربعی به صورت زیر نمایش داده می شود ، بسته به اینکه بیننده برای مشاهده در تمام صفحه انتخاب کرده است یا خیر:

 

 

این تجربه با فیلم های عمودی مشابه است - آنها جعبه نامه را در یک دستگاه پخش منظره نمایش می دهند ، مگر اینکه بخواهید آنها را به صورت تمام صفحه در تلفن همراه تماشا کنید.

 

پخش کننده ویدئو پویا برای زمانی که ویدیوی مربع یا عمودی دارید گزینه فوق العاده ای است. اما آیا باید ویدیوهای عمودی یا مربعی ایجاد کنید تا در YouTube به اشتراک بگذارید؟ در بخش بعدی به آن خواهیم پرداخت.

 

چه نسبت ابعادی برای YouTube بهتر است؟

اگر یک ویدیوی مربعی دارید که قبلاً تولید شده است ، آپلود آن در YouTube قطعاً خوب است. با این حال ، اگر در آینده ویدیویی ایجاد می کنید که می دانید قصد دارید در YouTube ارسال کنید ، یک نسخه افقی ایجاد کنید.

 

منظره ایده آل است زیرا بزرگترین را در دسک تاپ نمایش می دهد. بعلاوه ، اگر بینندگان تلفن همراه تلفن خود را برگردانند ، می توانند ویدیوی چشم انداز شما را به صورت تمام صفحه نیز مشاهده کنند.

 

چه موقع مربع برویم

اگرچه مربع ممکن است ایده آل ترین قالب برای YouTube نباشد ، اما مواردی وجود دارد که شما می خواهید در سیستم عامل های دیگر مربع بازی کنید. آیا می دانید فیلم های مربعی نسبت به فیلم های افقی 78٪ فضای بیشتری در رسانه های اجتماعی و اخبار اخبار موبایل اشغال می کنند؟ به همین دلیل قالب پیشنهادی برای فیس بوک و اینستاگرام است.

قانع نشده اید؟ ما اخیراً با بافر همکاری کردیم تا این فرضیه را که میدان بهتر از چشم انداز در شبکه های اجتماعی است ، آزمایش کنیم. بافر تبلیغات مختلفی را در حساب های خود در شبکه های اجتماعی پخش کرد ، از جمله فیلم های مربعی ، فیلم های منظره و فیلم های منظره که در جعبه پخش کننده مربع قرار گرفته اند.

 

همانطور که برایان پیترز در خلاصه ای از نتایج آزمون می گوید ، "بعد از همه گفته ها و انجام کارها ، ویدیوی مربع و ویدیوی نامه نامه (با فرمت 1: 1) وقتی صحبت از میانگین مشارکت ها ، نماها و میزان تکمیل شد ، از ویدیوی منظره بهتر عمل کردند (٪ ) - به ویژه در دستگاه های تلفن همراه. "

 

بنابراین چه زمانی باید از فیلم مربعی استفاده کنید؟ وقتی ویدیویی تهیه می کنید ، باید پست کنید و در رسانه های اجتماعی از جمله فیس بوک ، اینستاگرام و توییتر پست کنید. در این سیستم عامل ها ، فیلم های مربعی فضای بیشتری را اشغال کرده و چشم نوازتر می شوند - مخصوصاً برای بینندگان در تلفن همراه.


همه چی راجع به تیزر تبلیغاتی

فیلم های تبلیغاتی چقدر باید طولانی شوند؟

میدان یا منظره؟ انتخاب قالب ویدیو تبلیغاتی برای YouTube

بازاریابی ویدیویی برای شکرگذاری ، جمعه سیاه ، دوشنبه

4 راهی که بلاگرها با ویدئو نتیجه می گیرند

روند بازاریابی ویدئویی تعطیلات 2019 [اینفوگرافیک]

بازاریابی ویدئویی از املاک و مستغلات: یک راهنمای کامل

چگونه می توان بازدیدهای ویدیویی بیشتری به دست آورد: 11 نکته

، ,های ,  ,فیلم ,youtube ,مربعی ,فیلم های ,در youtube ,تلفن همراه ,منظره و ,را در

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود کده ناز پسند دانلود فیلم و سریال کیان وطن برداشت پنجم اخبار و اطلاعات تجهیزات آتش نشانی دماوند آمل اخبار گیم و سینما چشمک مطالب اینترنتی