امسال ، گزارش های ویدیوی اجتماعی ما: بینش بازاریاب برای سال 2021 نشان داد که 93٪ از مشاغل به دلیل ویدئویی در شبکه های اجتماعی مشتری جدید دارند. بنابراین جای تعجب نیست که بیشتر و بیشتر کسب و کارها ویدیو را بخشی از تلاش های بازاریابی در شبکه های اجتماعی خود در طول سال می کنند. و تعطیلات نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

 

برای کمک به شما در بهره گیری بیشتر از تلاش های بازاریابی در تعطیلات در سال جاری ، نگاه دقیق تری به نحوه استفاده مارک ها از ویدئو برای جذب مشتری و هدایت خرید در فصل تعطیلات پرداختیم.

 4 راهی که بلاگرها با ویدئو نتیجه می گیرند

 

ما 1000 مصرف کننده و 500 مشاغل را بررسی کردیم. این چیزی است که یاد گرفتیم:

 

برای مصرف کنندگان ، ویدیو شماره 1 مفید ترین راه برای یادگیری یک محصول هنگام خرید در تعطیلات است.

88٪ از بازاریابان قصد دارند برای فصل تعطیلات 2021 از فیلم استفاده کنند.

طبق گفته بازاریابان ، فیس بوک شماره 1 موثرترین پلت فرم رسانه های اجتماعی برای تلاش های بازاریابی در تعطیلات مارک ها است.2019-holiday-video-marketing-infographic

 لیست و نکات دسته بندی مشاغل اینستاگرام


همه چی راجع به تیزر تبلیغاتی

فیلم های تبلیغاتی چقدر باید طولانی شوند؟

میدان یا منظره؟ انتخاب قالب ویدیو تبلیغاتی برای YouTube

بازاریابی ویدیویی برای شکرگذاری ، جمعه سیاه ، دوشنبه

4 راهی که بلاگرها با ویدئو نتیجه می گیرند

روند بازاریابی ویدئویی تعطیلات 2019 [اینفوگرافیک]

بازاریابی ویدئویی از املاک و مستغلات: یک راهنمای کامل

چگونه می توان بازدیدهای ویدیویی بیشتری به دست آورد: 11 نکته

تعطیلات ,های ,اجتماعی ,بازاریابی ,، ,  ,های بازاریابی ,تلاش های ,بازاریابی در ,های اجتماعی ,در تعطیلات

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گوناگون لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل بهیران دانلود زیرنویس فارسی satreakhar نسیم کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. سوالات آزمون تعیین سطح ماموران مالیاتی ghabeyglass کلیپ دل 30namaturk frektalhoneryn